Επιβατηγά πλοία

Επιβατηγά πλοία είναι  εμπορικά πλοία του οποίου η κύρια λειτουργία τους είναι να μεταφέρουν επιβάτες. Η κατηγορία περιλαμβάνει φορτηγών πλοίων τα οποία έχουν καταλύματα για περιορισμένο αριθμό επιβατών, όπως η πανταχού παρούσα δώδεκα-επιβατών φορτηγά μιά φορά κοινά στην θάλασσα στην οποία μεταφοράς επιβατών είναι δευτερεύουσα ως προς τη μεταφορά εμπορευμάτων. Ο τύπος περιλαμβάνει ωστόσο πολλές κατηγορίες των πλοίων που είναι σχεδιασμένο να μεταφέρει σημαντικό αριθμό επιβατών, καθώς και εμπορευματικές μεταφορές. Πράγματι, μέχρι πρόσφατα σχεδόν όλα υπερωκεάνια ήταν σε θέση να μεταφέρουν το ταχυδρομείο, πακέτο φορτίου και φορτίου ρητή, και άλλα, εκτός από τις αποσκευές επιβατών, και εξοπλίστηκαν με κύτη φορτίου και γρύλοι, kingposts, ή άλλα εργαλεία διακίνησης φορτίων για το σκοπό αυτό. Μόνο σε πιο πρόσφατες υπερωκεάνια και σε όλα σχεδόν τα κρουαζιερόπλοια έχει αυτή η ικανότητα φορτίου εξαλειφθεί.
Ενώ συνήθως επιβατηγά πλοία είναι μέρος της εμπορικής ναυτιλίας, επιβατηγά πλοία έχουν χρησιμοποιηθεί επίσης ως οπλιταγωγά και συχνά είναι ανατέθηκε ως πολεμικά πλοία, όταν χρησιμοποιείται όπως και για το σκοπό αυτό.
Επιβατηγά πλοία περιλαμβάνουν πλοία, τα οποία είναι σκάφη για την ημέρα ή όλη τη νύκτα θαλάσσιες εκδρομές κίνηση επιβατών και οχημάτων (είτε οδικώς ή σιδηροδρομικώς)? υπερωκεάνια, η οποία συνήθως είναι επιβατών ή επιβατών και εμπορευμάτων σκάφη μεταφοράς επιβατών και συχνά φορτίου σε μεγαλύτερη γραμμή δρομολόγια· και τα κρουαζιερόπλοια, που συχνά μεταφέρουν επιβάτες στην επικοινωνία, στην οποία το ταξίδι, το ίδιο και τα αξιοθέατα του πλοίου και επισκέφθηκε λιμάνια είναι το κύριο ισοπαλία.
Υπερωκεάνιο είναι η παραδοσιακή μορφή του επιβατηγού πλοίου. Αφού λοιπόν η σκάφη της γραμμής λειτουργεί προγραμματισμένη γραμμή δρομολόγια προς όλες τις κατοικημένες περιοχές του κόσμου. Με την έλευση του επιβατηγά αεροσκάφη που μεταφέρουν επιβάτες και εξειδικευμένο φορτηγών πλοίων, ανάσυρση φορτίου, γραμμή ταξίδια έχουν πεθάνει σχεδόν. Αλλά με την κάμψη τους ήρθε αύξηση θαλάσσιες εκδρομές για ευχαρίστηση, και στο τελευταίο μέρος του 20ού αιώνα Ωκεανού χιτώνια έδωσε τη θέση της για τα κρουαζιερόπλοια ως κυρίαρχη μορφή μεγάλο επιβατηγό πλοίο, με το κύριο τομέα δραστηριοτήτων που αλλάζει από το Βόρειο Ατλαντικό Ωκεανό με την Καραϊβική Θάλασσα.
Παρά το γεγονός ότι ορισμένα πλοία έχουν χαρακτηριστικά και των δύο τύπων, οι προτεραιότητες του σχεδίου από τις δύο μορφές είναι διαφορετικές: υπερωκεάνια αξία ταχύτητα και παραδοσιακή πολυτέλεια ενώ κρουαζιερόπλοια αξία ανέσεις (πισίνες, θέατρα, χώρους δεξιώσεων, καζίνο, αθλητικές εγκαταστάσεις, κ.λπ.) παρά την ταχύτητα. Αυτές οι προτεραιότητες παράγουν διαφορετικά σχέδια. Επιπλέον, υπερωκεάνια συνήθως χτίστηκαν για να διασχίσει τον Ατλαντικό Ωκεανό ανάμεσα στην Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες ή Ταξιδέψτε ακόμη και πιο μακριά, Νότια Αμερική ή την Ασία ενώ κρουαζιερόπλοια εξυπηρετούν συνήθως συντομότερες διαδρομές με περισσότερες στάσεις κατά μήκος των ακτών ή ανάμεσα σε διάφορα νησιά.
Για μεγάλο χρονικό διάστημα, κρουαζιερόπλοια ήταν μικρότερο από ό, τι ήταν την παλιά υπερωκεάνια, αλλά στη δεκαετία του 1980, αυτό άλλαξε όταν Knut Kloster, ο διευθυντής του νορβηγική γραμμές της Καραϊβικής, αγόρασε ένα από τα μεγαλύτερα επιζών σκάφη της γραμμής, η Γαλλία SS, και να μετατραπεί της σε μια τεράστια κρουαζιέρα
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s